Het streven van commerciële ondernemingen is gericht op winstgevendheid en continuïteit. Om dit te bereiken is het belangrijk dat er aan de eisen van de klant wordt voldaan.
Een kwaliteitsmanagementsysteem kan u hierbij helpen. Ongeacht de grootte van een onderneming kan een managementsysteem worden opgezet, waarin alle aspecten van het bedrijf worden opgenomen. Een goed kwaliteitsmanagementsysteem leidt niet tot bureaucratie, maar is echter praktijkgericht en ondersteunt uw managementactiviteiten.
Het uiteindelijke doel is om uw klanttevredenheid en uw concurrentiepositie te verhogen.
Daarnaast gelden ook andere overwegingen voor het invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, zoals bijvoorbeeld:
- Verbetering van productiviteit en winstgevendheid
- Duidelijke structuur in de organisatie
- Vaststellen van zwakke en sterke punten in de organisatie
- Bedrijfsdoelstellingen formuleren
- Vertrouwen van uw (potentiële) klanten
- Certificeren (indien gewenst)
Een kwaliteitsmanagementsysteem zal u ondersteunen bovenstaande aspecten te realiseren. Wij werken niet met standaardoplossingen maar zullen in overleg met u een systeem opzetten dat geheel op uw onderneming is afgestemd.
Graag maken wij een afspraak met u voor verdere informatie.
